Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ


  Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το blog αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια (παραμύθια – ιστορίες), ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μου έχουν ιδιαίτερο ταλέντο. Οι ιστορίες θα περιστρέφονται γύρω από ένα άξονα πέντε λέξεων. Οι  λέξεις  αυτές , διαλεγμένες τυχαία, μέσα από τις άπειρες της Ελληνικής γλώσσας,  θα είναι κατά κύριο λόγο ουσιαστικά. Παράδειγμα  γραφής σας έχω στην ανάρτηση «Παράδειγμα για το παραμύθι – ιστορία»
           
  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 
  1.         Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτώνται  και  θα παραμένουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων  (με καθορισμένη ημερομηνία λήξης)
  2.       Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
  3.         Μέσα στις ιστορίες  καλό θα ήταν να είναι υπογραμμισμένες ή με χρώματα διαφορετικά γραμμένες, οι  πέντε (5) λέξεις για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους.
  4.       Οι  ιστορίες  θα ήταν προτιμότερο να είναι σύντομες, ούτως ώστε όλοι να τις διαβάζουν χωρίς να κουραστούν.
  5.          Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι ιστορίες μας θα αναρτώνται από εμένα σε κοινή θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .
 Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.
Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανακοίνωση στην κορυφή της δεξιάς μπάρας.
Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής. Όλοι μας βέβαια θα είμαστε νικητές  και επιπλέον θα εκπλαγείτε με το πώς  τρέχει το μυαλό του καθενός σε διαφορετικά μονοπάτια παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών θα είναι  οι πέντε κοινές λέξεις.




14 σχόλια:

  1. Αυτή θα είναι μια από τις σπάνιες φορές συμμετοχής μου σε τέτοιους διαγωνισμούς και το κάνω γιατί θα έχει πλάκα.
    Μπας και ξεφύγω, εγώ μαζί με πολλούς άλλους, από την μαυρίλα της εποχής.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου δύσπιστε. Έχε μας εμπιστοσύνη. Εμείς εδώ, σε αντίθεση με όσα μας έκαναν όλους δύσπιστους και μας βύθισαν στη μαυρίλα,θα προσπαθήσουμε να ανακτήσουμε την αθωότητά μας και να ελευθερώσουμε σκέψεις και χιούμορ χωρίς να αποκλείουμε και την ψυχοθεραπεία που μας προσφέρει κάποιες φορές η εξωτερίκευση των προβλημάτων μας. Γράψε όπως σου γουστάρει. Κάθε κειμενάκι έχει την αξία του. Άλλωστε δεν πάμε για ΝΟΜΠΕΛ λογοτεχνίας. Η πλάκα μας πάνω απ' όλα. Όσο για τη μαυρίλα σου, να ξέρεις ότι η δική μου μαυρίλα με έσπρωξε να σας βρω και με τον τρόπο να βρω ίσως διέξοδο σε ότι με μαυρίζει. Μαζί λοιπόν όλοι θα κάνουμε αντίσταση στη μαυρίλα με όμορφα πράγματα.

      Διαγραφή
  2. Μ ΑΡΕΣΕΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!
    ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΝΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου να μιλήσουν άλλοι για ακόνισμα μυαλού να πω ναι αλλά εσένα κόβει τόσο το μυαλό σου ......
      Ποιός θα σκεφτόταν να κάνει τα συρτάρια έργα τέχνης.
      Έχει φοβηθεί το μάτι μου μαζί σου.
      Με έχεις κάνει να κοιτάω καχύποπτα τη σακούλα των σκουπιδιών μήπως κατά λάθος έχω ρίξει μέσα μελλοντικό θησαυρό.
      Μαζί σου διαπιστώνω πως κάθε άχρηστο μπορεί να γίνει πολύτιμο.
      Όσο για τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι μη φοβάσαι και μέσα σε μισή ωρίτσα εσύ θα έχεις σκαρφιστεί ιστορίες με παπάδες.....
      Άναψε τη μηχανή και ξεκίνα....

      ΑπάντησηΔιαγραφή

      Διαγραφή
  3. ανταποδίδω με χαρά την επίσκεψή σου,όπως και το κοπλιμέντο περί γραφής...
    αλλά ως φίλη και σύσταση εκ της xristin δεν θα περίμενα τίποτα λιγότερο...-:))
    ενδιαφέρουσα η πρόσκλησή σου για το παιχνίδι,την οποία ως παιχνιδιάρα γενικώς,αλλά και λάτρις της Ελληνικής γλώσσας,δεν θα μπορούσα να αγνοήσω...
    θα έχεις τη συμμετοχή μου εγκαίρως...
    να έχεις ένα τέλειο βράδυ...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιμένω ειδοποίησή σου για να πάω να μαζέψω την ιστορία σου από το mail. Ευχαριστώ για όλα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο παιχνίδι για εκείνους που έχουν ταλέντο στη φαντασία και τη γραφή.
    Θα σας διαβάζω από μακριά
    Καλή επιτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρίσκω. Θα προσπαθήσω να πάρω μέρος στο παιχνίδι με τις λέξεις. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.Τον τελευταίο καιρό έχω ένα πρόβλημα με τον blogger. Δεν μπορώ να δω ούτε τους δικούς μου ,ούτε και κανενός blog τους αναγνώστες. Μόλις λυθεί το πρόβλημα θα σε παρακολουθώ και επίσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου ευχαριστώ πολύ που θα τιμήσεις το παιχνίδι μας.
      Εύχομαι γρήγορη λύση των προβλημάτων του blogger.

      Διαγραφή
  7. τι όμορφη ιδέα..την λάτρεψα..μου αρέσει όταν οι μπλόγκερς έχουν φαντασία και όμορφες ιδέες και αυτό φέρνει κοντά τη μπλογκογειτονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρχεσαι κι εσύ κοντά μας, να γίνουμε γείτονες στην ίδια μπλογκογειτονιά....

      Διαγραφή
    2. σ ευχαριστώ για την πρόσκληση καινούρια μου μπλογκογειτονούλα
      θα κάνω τη βολτίτσα μου μετην πρώτη ευκαιρία
      και σύ όποτε μπορείς θα σε περιμένω και γω στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι

      Διαγραφή
    3. εγώ άρχισα τις βόλτες μου ήδη κοντά σας...

      Διαγραφή
    4. ευχαριστώ..και γω θα την κάνω
      θα βαρεθείς να με βλέπεις στο στο μπλογκάκι σου , από τις συχνές μου βόλτες :))

      Διαγραφή