Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Πληροφορίες σχετικά με τη βαθμολόγηση του παιχνιδιού



ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ,

Ο χρόνος σιγά - σιγά εκπνέει
και το 1ο παιχνίδι μας φθάνει στο τέλος του.



Στις 6 Σεπτεμβρίου 2012
(πρώτα ο Θεός και αν είμαστε καλά)
είναι η τελευταία ημέρα συμμετοχής στο παιχνίδι
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Εγώ κάθε μέρα μαζεύω από το e-mail μου τις ιστορίες - παραμύθια σας και ειλικρινά με έχετε συγκινήσει ιδιαιτέρως, γιατί δεν περίμενα τέτοια άμεση ανταπόκριση, ούσα τόσο νέα στον blogoχώρο.


Στις 7 Σεπτεμβρίου 2012, 
ευελπιστώ να αναρτήσω τις ιστορίες - παραμύθια σας,
αριθμημένες με 1, 2, 3,.... (σύμφωνα με τη σειρά άφιξής τους στο e-mail μου)
χωρίς να αναφέρεται ποιός έγραψε την ιστορία.

  Έως τις 13 Σεπτεμβρίου 
έχετε χρόνο για να μπείτε 
να διαβάσετε και να βαθμολογήσετε τις ιστορίες.

Θα ήθελα να γνωρίζετε  από σήμερα τον τρόπο βαθμολόγησης.

α) 1.Έχετε δικαίωμα να βαθμολογήσετε 3 ιστορίες - παραμύθια
         ή κείμενα ή ποιήματα ή δοκίμια...
         ή ότι άλλο έχει αποσταλεί ξεκινώντας 
         από την καλύτερη, κατά την άποψή σας, με 3 βαθμούς
         την δεύτερη με 2 βαθμούς και 
         την τρίτη κατά σειρά καλή με 1 βαθμό.
     2. Δεν είναι υποχρεωτικό να βαθμολογήσετε 3 ιστορίες.
     3. Μπορείτε να βαθμολογήσετε μόνο μία ή δύο ιστορίες με 3 ή 2 ή 1 
          (ανάλογα με το βαθμό που νομίζετε ότι τους αξίζει),
     4. Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε με τον ίδιο βαθμό 2 ή παραπάνω ιστορίες.
β) Η βαθμολόγηση θα  γίνει μέσω επώνυμων σχολίων σας για να εξασφαλισθεί
     η διαφάνεια. 
     Η ανώνυμη βαθμολόγηση επιτρέψτε μου να μην ληφθεί υπόψη.
γ) Δεν είναι πρέπον, άρα δεν θα δεχθούμε, να βαθμολογήσει κάποιος 
     τη δική του ιστορία.

Στις 14 Σεπτεμβρίου
(μετά την άθροιση των βαθμών 
που έχει πάρει η κάθε ιστορία - παραμύθι)
θα αναδειχθούν οι τρεις καλύτερες ιστορίες 
και θα ανακηρυχθεί ο νικητής του παιχνιδιού.



Την ίδια μέρα θα αναρτηθεί εκ νέου η νικήτρια ιστορία, επώνυμα πλέον και


θα της απονεμηθεί το βραβείο.



(Μέχρι τότε δώστε μου καμιά ιδέα 
τι μπορεί να γίνει
 για τις 2η και 3η ιστορία.....)
Στο τέλος της ανάρτησης της νικήτριας ιστορίας
θα αναρτηθούν οι τίτλοι 
των υπολοίπων ιστοριών - παραμυθιών, 
κατά σειράν βαθμολογίας,
μαζί με τα ονόματά σας και τη συνολική βαθμολογία
που έλαβε κάθε μία ιστορία.


Ο νικητής του παιχνιδιού  
έχει την υποχρέωση - δικαίωμα,
 εντός 1 εβδομάδας,
έως τις 19 Σεπτεμβρίου -
να ορίσει  τις  5 καινούριες λέξεις , 
που εκείνος θα  διαλέξει



Αυτές θα αποτελέσουν τη βάση για το 2ο  παιχνίδι  μας  και  θα  αποσταλούν  σε  μένα με
e-mail .
Σε περίπτωση που ο νικητής δεν στείλει τις 5 επόμενες λέξεις αυτές θα ζητηθούν από τον δεύτερο ή από τον τρίτο κατά σειρά βαθμολογίας.

Ως τότε ,όποιος θέλει  πληροφορίες 
σχετικά με το 1ο παιχνίδι "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ",
θα τις βρει  στο:
 http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/08/blog-post_9866.html

Το mail  μου για να στείλετε τις ιστορίες - παραμύθια σας είναι flora27031960@gmail.com

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Μπορεί κάποιος να λάβει μέρος στο υπέροχο παιχνίδι σου με περισσότερες από μία ιστορίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως μπορείς να στείλεις και δεύτερη και τρίτη ιστορία. Αυτό είχε διευκρινιστεί σε προηγούμενη ανάρτηση μετά από ερώτηση της φίλης μου Κλαύδιας.Με χαρά περιμένω να πάρω περισσότερες από μία ιστορίες σου.

      Διαγραφή
  2. Κατατοπιστικότατες οι πληροφορίες για το παιχνίδι και χαίρομαι που δεν έχω απορίες! χιχι! Καλή επιτυχία σε όλους!!
    Καλό σ/κο και καλό φθινόπωρο Φλώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα την ιστορία σου και ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα με βλέπω να βαθμολογώ μόνο γιατί το γράψιμο ιστοριών...δεν το 'χω!!!!
    Πάρα πολύ όμορφη η ιδέα σου καλή μου φίλη!!!
    Καλησπέρα με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο αν προσπαθήσεις να δεις που θα εκπλαγείς με τις ικανότητές σου.
      Και πάλι θα το ξαναπώ, απλά διασκεδάζουμε δεν πάμε για νόμπελ λογοτεχνίας.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  5. Περιμένω να διαβάσω τις ιστορίες και να τις βαθμολογήσω.
    Πολύ ωραία ιδέα είχες Φλώρα μου.
    καλό βράδυ και καλό μήνα για αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, καλή μπλε πανσέληνο και καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  6. Απαραίτητη και πολύ χρήσιμη η ενδιάμεση πληροφόρηση για τον τρόπο ανακήρυξης του νικητή για να μην..... μαλλιωτραβηχτούν οι συμμετέχοντες!χα,χα
    Περιμένουμε με ανυπομονησία να γνωρίσουμε τον νικητή.
    Έχω βάλει τις ψήφους στην...... κατάψυξη και περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τις ψήφους λίγο να σιτέψουν και επανέρχεσαι δριμύτερη.
      Έχεις να διαβάσεις πολύ πράγμα.
      Μην αγοράσεις βιβλίο.
      Εδώ θα διαβάζεις.
      Οι φίλοι μας στέλνουν με ενθουσιασμό ιστορίες, θα έλεγα λίγο πιο μεγάλες από τις μικρού μεγέθους που λέει το παιχνίδι αλλά τι να κάνουμε. Έτσι τους βγαίνει.
      Ομολογώ πως θα έχετε πρόβλημα για να διαλέξετε. Οι πιο πολλές έχουν ανεβασμένο επίπεδο γραφής.
      Εγώ κάνω την αγγαρεία να τις μαζέψω να τις αναρτήσω, να κάνω μικροαλλαγές στις γραμματοσειρές, τις επικεφαλίδες κ.λ.π. αλλά είμαι απαλλαγμένη από τη σκέψη της βαθμολόγησης, αφού λέω για να είμαι δίκαιη, να μην βαθμολογήσω εγώ.
      Θέλω να βγει η καλύτερη πρώτη και πιστεύω να βαθμολογήσουν όλοι με την ίδια σοβαρότητα που έγραψαν.
      Φοβάμαι μήπως λόγω του όγκου που μαζεύτηκε δεν τις διαβάσουν όλες.
      Θα δούμε.
      Από άποψη συμμετοχών πήγαμε πολύ καλά. Από άποψη βαθμολογίας πρέπει να πάμε κι εκεί καλά για να πούμε ότι πέτυχε το παιχνίδι.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος διαγωνισμός!
    Εγώ μιας που είμαι καινούρια εδώ δεν το ήξερα νωρίτερα να συμμετέχω και δεν ξέρω αν θα προλάβω να σκεφτώ τώρα κάτι, αλλά θα με ενδιέφερε να λάβω μέρος την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι και τώρα προλαβαίνεις, αλλά ακόμη και αν δεν προλάβεις εμείς εδώ θα είμαστε με 2ο παιχνίδι. Σε περιμένουμε όποτε κι αν έχεις έμπνευση

      Διαγραφή
  8. Έχω χάσει συνέχειες!Προβλήματα με το ιντερνετ είχα στο νησί Φλώρα μου,ελπίζω να τα καταφέρω στο δεύτερο παιχνίδι!Είμαι Αθήνα και σου στέλνω τις ευχές μου για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε

      Διαγραφή
  9. ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΕΣ8:05 π.μ.

    Μήπως να απονεμηθούν τρία βραβεία...(Πρώτης καλύτερης συμμετοχής, δεύτερης και τρίτης...) κατ΄αντιστοιχία ΧΡΥΣΟ, ΑΡΓΥΡΟ, ΧΑΛΚΙΝΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή ιδέα. Μπράβο, ακόμη και αν δεν είναι βραβείο σίγουρα θα είναι διάκριση.

      Διαγραφή
  10. Εγώ τώρα σε βρήκα οπότε σήμερα θα κάτσω να γράψω την ιστοριούλα μου. Πολύ πρωτότυπο παιχνίδι, πολύ έξυπνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω με αγωνία. Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να με ψάξεις

      Διαγραφή
  11. Για σου Φλόρα μου με τις όμορφες ιδέες σου... αλλα δεν καταλαβα που θα βρούμε τις ιστοτίες παραμύθια να τα διαβάσουμε;;; και απο ποτε μπορούμε να το κανουμε αυτό;; ..την δικη μου θα προσπαθήσω να στην στήλω ισως αυριο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ιστορίες θα τις αναρτήσω στις 7 Σεπτεμβρίου και μπορείς να τις δεις όλες
      Με σχόλιό σου θα βαθμολογήσεις τις 3 καλύτερες.
      Περιμένω τη δική σου.

      Διαγραφή