Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Ας γνωριστούμε λιγάκι



 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη μου xristin  που με μύησε στον κόσμο των
                blog και με βοήθησε στην κατασκευή του δικού μου blog.
  Μην αναρωτηθείτε προς τι αυτό το blog, γιατί άλλη μια blogger  κ.λ.π.  Αυτό το blog πιστεύω πως δημιουργήθηκε όπως και πολλά άλλα. Από την ανάγκη που έχει κανείς να μοιραστεί σκέψεις, ενδιαφέροντα και προβληματισμούς με άλλους. 
    Θεωρώ ότι αυτό το blog όταν θα ολοκληρωθεί η μορφή του θα είναι ένα blog που θα έχει να κάνει με τέχνη, και μιας που η λέξη τέχνη είναι μεγάλη κουβέντα, ας πούμε καλύτερα με χειροτεχνία, γιατί αγαπάμε την τέχνη αλλά δειλά την αγγίζουμε δεν έχουμε καβαλήσει και το καλάμι να θεωρούμε του εαυτούς μας καλλιτέχνες.
    Βέβαια ευπρόσδεκτη θα είναι η κριτική από πραγματικούς καλλιτέχνες.
  Έτσι λοιπόν σεμνά και ταπεινά θα πορευτούμε μαζί σαν να στολίζαμε ένα καινούριο σπιτικό με όμορφα αντικείμενα. 
   Αυτά θα έχουν να κάνουν με ζωγραφική, αγιογραφία, καλλιτεχνικό κόσμημα, decoupage, κέντημα, πλέξιμο και άλλα πολλά. 
   Θα δέχομαι τις εικόνες σας και θα τις αναρτώ μαζί με τις δικές μου και θα καμαρώνω για τους φίλους μου που πιάνουν τα χέρια τους και φτιάχνουν όμορφα αντικείμενα.
   Σ΄ αυτό το σπιτικό σαν έρχεστε θα σας τρατάρουμε κιόλας, όπως λέμε στο χωριό μας, συνταγές που μας πέτυχαν από μεζέδες και γλυκά, και τις  οποίες περήφανα μπορούμε να τις συστήνουμε. 
    Μην φανταστείτε πως μόνο εγώ θα δίνω συνταγές. Κυρίως από εσάς θα συντηρείται αυτή η στήλη. Γενικώς όπως και στα εικαστικά έτσι και στη μαγειρική κάθε συμβουλή και νέα τεχνική με χαρά θα την υποδεχόμαστε. 
   Κι όπως θα καθόμαστε να απολαμβάνουμε τις λιχουδιές μας πρέπει να λέμε και καμιά ιστορία για να περνάει η ώρα βρε παιδιά. 
   Εκεί λοιπόν θα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο οι 5 λέξεις.
  Κάθε φορά θα παίζουμε ένα παιχνίδι όπου αυτές οι 5 λέξεις θα είναι για όλους τους συμμετέχοντες κοινές. Χρησιμοποιώντας τις λέξεις αυτές θα σκαρφιζόμαστε μικρά παραμύθια και ιστορίες που θα μου τις στέλνετε εντός συγκεκριμένης προθεσμίας και μετά θα τις αναρτώ όλες ανώνυμα σε κοινή θέα. 
    Αυτά και άλλα ευελπιστώ να συμπεριλαμβάνει το blog  μας, στο οποίο εναγωνίως σας περιμένω.

13 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!
    Πολύ ενδιαφέρον το blog σου!!! Διάβασα όλες τις αναρτήσεις...
    Λόγω φόρτου εργασίας, δεν νομίζω πως θα μπορέσω να συμμετάσχω αυτή τη φορά στο δημιουργικότατο αυτό παιχνιδάκι, αλλά ελπίζω να τα καταφέρω σε μια από τις επόμενες φορές!!!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!
    Γιάννα κ' Γιάννης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα και Γιάννη σας ευχαριστώ πολύ και σας περιμένω σε κάποιο επόμενο παιχνίδι μου και γω με τη σειρά μου θα μπαίνω όλο και πιο συχνά να σας εξερευνώ
      Καλή εβδομάδα και σε σας και χαίρομαι που έχετε φόρτο εργασίας, γιατί σήμερα αυτό είναι ευλογία.

      Διαγραφή
  2. Χρυσομέλισσες7:41 π.μ.

    Φλώρα καλημέρα!!!Μόλις χθές ανακαλύψαμε το blog σου και ταυτόχρονα ανακαλύψαμε μία "αδελφή ψυχή"!!! Για τους ίδιους ακριβώς λόγους μερικές φίλες δημιουργήσαμε το Νοέμβριο του 2011 το δικό μας μπλοκοσπιτακι και σε προσκαλούμε να μας επισκεφθείς www.xrysomelisses.blogspot.gr
    Το παιχνίδι των λέξεων πολύ ενδιαφέρον, θα προσπαθήσουμε να ανταποκριθούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Σας έψαχνα αλλά η λιγοστή γνώση που είχα σε σχέση με τα blogs δεν μου επέτρεπε να σας απολαύσω. Καλωσήρθατε και θα σας επισκεφθώ ευθύς αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλαυδία1:05 μ.μ.

    Αμεση ανταπόκριση στο παιχνίδι των λέξεων. Στο μεηλ σου θα βρείς δύο ιστορίες, μία απο την Κλαυδία και μία εκ μέρους του Μπλοκ των Χρυσομελισσών σαν συμμετοχή στο διαγωνισμό. Μπράβο για την καταπληκτική ιδέα, καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάω να μαζέψω τις ιστορίες σας. Καλή επιτυχία στο παιχνίδι μας.
      Πάλι φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Καλως σε βρήκα Φλορα μου....καπως έτσι νομίζω ότι αρχίσαμε οι πιο πολλες εδώ μέσα και εχουμε γίνει μια μεγάλη παρεα...χαρηκα που περασες απο το μπλοκ μου....λίγο πολύ εκεί γύρω ειμαστε όλες στο λίγο και απο όλα.. πιστευω να τα λέμε συχνα... και τωρα μια ερώτηση... μην τρομαζεις ...και εγώ παρόλο που ειμαι σχεδόν χρονο δεν ξερω πολλα πραγματα ΄΄πες μου πως κάνεις και εκεί που γραφεις..(με τα χερακια μου) πευτουν οι εικόνες η μια ματα την άλλη με ενδιαφέρει.......να μαθω....... φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν η αγαπημένη μου φίλη xristin, επιμελήθηκε την κατασκευή του blog kai ότι έχει να κάνει με αυτές τις εικόνες. Εγώ δυστυχώς τώρα μαθαίνω σιγά σιγά τα εύκολα. Αν απευθυνθείς στην xristin θα σε βοηθήσει σίγουρα και θα σε φωτίσει.
      Το έχει στο αίμα της να βοηθάει και να συμβουλεύει. Μην ντραπείς. Να απευθυνθείς σ' αυτήν.
      Φιλιά κι από μένα

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Σας έψαχνα αλλά η λιγοστή γνώση που είχα σε σχέση με τα blogs δεν μου επέτρεπε να σας απολαύσω. Καλωσήρθατε και θα σας επισκεφθώ ευθύς αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4:35 μ.μ.

    Γεια σου Φλόρα,
    ένα πουλάκι μου κελάηδησε για το blog σου - περιηγήθηκα και ντράπηκα για την αταλαντοσύνη μου και την τεμπελιά μου. Τα χέρια μου τα χρησιμοποιώ κυρίως για να κρατάω ένα τσιγάρο και για να σερφάρω στο Ιντερνέτ, το δε μυαλό μου το έχω στείλει βόλτα.

    Σου εύχομαι διαρκή έμπνευση, πολλούς αναγνώστες, επιμονή και υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Ανώνυμε
      αρχικά ευχαριστώ το πουλάκι που πήρε στα σοβαρά το παιχνίδι μου και κελάηδησε γι αυτό.
      Αν το χέρι σου ξέρει κυρίως να κρατάει τσιγάρο, δεν πειράζει . Εδώ έχουμε χώρο και για τους φανατικούς καπνιστές.
      Να έρχεσαι συχνά να σε βλέπουμε στις αναρτήσεις μας
      Αν θέλεις όμως μπορείς να διαβάσεις ιστορίες και να βαθμολογήσεις. Γράψε όμως και ένα όνομα στο σχόλιο. Κρίμα να μην συστήνεσαι.

      Διαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα, Φλώρα μου! Πολύ μου άρεσε το φιλόξενο σπιτάκι σου και η ιδέα σου για το παιχνίδι με τις λέξεις! Κρίμα που δεν πρόλαβα τα προηγούμενα! Μιας και θα τα λέμε από δω και στο εξής, θα είμαι μαζί σας και θα χαρώ να σας ακολουθήσω στο επόμενο παιχνίδι, για το οποίο ανυπομονώ.

    Καλό βράδυ!

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο σπιτικό μου. Κλείνω αμέσως και έρχομαι να σε συναντήσω στο δικό σου.

      Διαγραφή