Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ και Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ BEADING


1. Κουμπαράδες από ανακυκλώσιμα υλικά. Δεν φαντάζεστε πως κοιτάζω τα βαζάκια της μαρμελάδας, της μερέντας, της μαγιονέζας..... Καχύποπτα και μεγαλεπίβολα.... Προς το παρόν μόνο 2 γιατί μου φαίνεται πως οι ιδέες στέρεψαν....


Ο πρώτος τίγκα στη χάντρα.....


από βαζάκι μαρμελάδας που αλείφτηκε με θερμή σιλικόνη,  τυλίχτηκε σε χάντρα μακαρονάκι πράσινο και στολίστηκε με άλλες χάντρες μοβ λουλουδάκια. Στο καπάκι κολλήθηκαν με τον ίδιο τρόπο στρασάκια (όλα περίσσεμα από κέντημα με χάντρες).









Ο δεύτερος φούλ από λουλούδια, αποταμιεύει από την ανάποδη και μετά επιστρέφει στα ίσια του  για να στολίσει κάποια γωνίτσα. 

Το βαζάκι  το άδειασα βίαια από τη μερέντα που περιείχε (εννοώ την έφαγα με το κουτάλι) για να αδειάσει και να στολιστεί.
Τα λουλούδια είναι φτιαγμένα από τους πάτους πλαστικών μπουκαλιών από αναψυκτικά, που κόπηκαν σε σχήμα λουλουδιών και λύγισαν τα πέταλά τους προς τα μέσα. Σε αυτό βοήθησε το γκαζάκι του καφέ.
Στη συνέχεια κολλήθηκε στο κέντρο τους μια πλαστική  ανάγλυφη χάντρα κι αυτή περίσσεμα από παλιότερη κατασκευή. 
Με θερμοκόλλα κολλήθηκαν τα λουλούδια περιμετρικά στο βαζάκι και στο κάτω μέρος του.
Έπειτα, από τα πλάγια του πλαστικού μπουκαλιού κόπηκαν μεμονωμένα φύλλα, κατσαρώθηκαν κι αυτά θερμαινόμενα στις φλόγες στο γκαζάκι και τοποθετήθηκαν ανάμεσα στα κενά που άφηναν μεταξύ τους τα λουλούδια, αφού στο κέντρο τους κολλήθηκε από ένα στρασάκι. Στρασάκια κολλήθηκαν και στο πλάι στο καπάκι σε δύο σειρές, το οποίο αφού κολλήθηκε με θερμοκόλλα στο βαζάκι, αποτελεί πλέον τον πάτο του κουμπαρά. 


Και οι 2 μαζί ετοιμάζονται να πάρουν το δρόμο προς Θεσσαλονίκη παρέα με τους υπόλοιπους που έχουν μαζέψει οι xrysomelisses http://www.xrysomelisses.blogspot.gr. Εκεί θα συναντήσουν κι άλλους πολλούς απ' όλη την Ελλάδα για να εκτεθούν υπό την επίβλεψη της Ρένας Χριστοδούλου για καλό σκοπό.

Για όσους δεν γνωρίζουν, σας παραπέμπω στη Ρένα όπου θα βρείτε πολλές πληροφορίες, την αφίσσα για τους κουμπαράδες μας και την πρόσκληση της έκθεσης.
Βέβαια δεν λείπει και η πρόκληση για να κάνουμε ρεκόρ Γκίνες στους κουμπαράδες.
Μην παραλείψετε να κάνετε τη βόλτα σας  εκεί :  



2. Σας έχω φρέσκα νέα από το beading
To παλεύω, η δόλια, ιδρώνω ξεϊδρώνω και όλο και κάτι κάνω, παρόλο που οι χάντρες που αγόρασα δεν ήταν ομοιόμορφες και ισομεγέθεις μεταξύ τους.

Ιδού τα αποτελέσματα:
2 κολιέ με περασμένο μεταξωτό μαντηλάκι στο εσωτερικό τους.
Το ένα σε χρώμα ροδοκόκκινο με χρυσό και το άλλο καφέ σκούρο με ροδοκόκκινο.
(Ως συνήθως η φωτογραφία τα αδικεί ως προς τη ζωντάνια των χρωμάτων)                                                                                                              
Δένουν στο πίσω μέρος ή στο πλάι του λαιμού.
(Παρεπιπτόντως αν κάποια γνωρίζει από beading και συγκεκριμένα από κορδόνι crochet με σχέδια, θέλω μερικές διευκρινίσεις..... ως αυτοδίδακτη, αρχάρια στο άθλημα.) 



3. Αν δεν το γνωρίζετε  στην αμέσως προηγούμενη ανάρτησή μας (http://www.texnistories.blogspot.gr/2012/10/3.html) ξεκίνησε το 3ο μας παιχνίδι "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ". 

Εκεί θα βρείτε τις 5 νέες λέξεις και όποια άλλη πληροφορία αφορά το παιχνίδι μας. 

Περιμένω οπωσδήποτε τις συμμετοχές σας.

30 σχόλια:

  1. Χρυσοχέρα μου εσύ θαύματα κάνουν τα χεράκια σου,πως τα προλαβαίνεις όλα με λες??
    Και γράφεις και δημιουργείς και μαγειρεύεις!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zoyzoy μου, ανταποδίδω τα φιλιά κι ας μην είναι θαλασσινά.
      Τώρα zoyzoy μου φτάνει ο χρόνος και περισσεύει. Εδώ προλάβαινα όταν δούλευα, τώρα που κάθομαι σπίτι ρωτάς; Όταν μεγαλώνουμε, μεγαλώνουν και τα παιδιά και δεν μας έχουν ανάγκη, σταματάμε και τη δουλειά λόγω συνταξιοδότησης και μετά ψαχνόμαστε γενικώς. Όλη η ζωή μας χρειάζεται να ανασυνταχθεί για να μην τρελαθούμε. Αυτή τη συνταγή που ακολουθώ εγώ είναι ... δούλευε για να μην έχεις χρόνο να σκεφτείς... Μέχρι να φέρει ο Θεός κανένα εγγονάκι να αλλάξω ασχολίες...

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίοι είναι!
    Αυτά τα λουλούδια από τα πλαστικά μπουκάλια, τι να πω... μ' ενθουσίασαν!

    Φιλιά στα μαγουλάκια και στα χρυσά σου τα χεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  3. Όμορφος ο "τίγκα στην χάντρα" αλλά ο "λουλουδένιος" είναι άλλο πράγμα.... και οι δύο υπέροχοι... αλλά όχι και την μερέντα με το κουτάλι.... θα κτυπήσει κόκκινο το ζάχαρο!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δεν έχω ζάχαρο και είναι ένας λόγος που ακόμη κάνω τις ατασθαλίες μου.
      Τι να κάνω είμαι πολύ γλυκατζού.

      Διαγραφή
  4. Αυτό με τη μερέντα και τη βίαιη απόσπασή της από το βάζο, κάτι μου θυμίζει... (τέλος πάντων, κρύβω λόγια...) Οι κουμπαράδες είναι πολύ ιδιαίτεροι, μου άρεσαν πολύ. Χαρά στο κουράγιο σου να κολλήσεις όλες αυτές τις χάντρες!! Ο λουλουδένιος επίσης είναι απίστευτος, όπως υπέροχα είναι και τα κολιέ. Φοβερή ιδέα αυτό με το μαντιλάκι... Πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ με καταλαβαίνεις και πολύ χαίρομαι. Οι χάντρες μακαρονάκι κολλήθηκαν μόνες τους με ένα απλό ρολάρισμα του αλλειμένου βάζου μέσα σε ένα πιάτο γεμάτο χάντρες. Οι άλλες δεν ήταν πολλές για να τοποθετηθούν μία μία. Ο λουλουδένιος είναι πολύ απλός.
      Τα κολιέ θέλουν ώρες πολλές.
      Αν θες λεπτομέρειες κάποια στιγμή τα λέμε αναλυτικά.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Μέσα στη χλιδή οι κουμπαράδες σου. Εντυπωσιάστηκα. Μακάρι να βολέψει και να πάω και εγώ στην έκθεση με τους κουμπαράδες, αλλά ανωτέρα βία με καλεί αλλού βλέπεις.
    ελπίζω να έχει επιτυχία η έκθεση, όπως και η έκθεση με τα συρτάρια, στην οποία πήγα και μάλιστα έχω ένα πολύ ωραίο συρτάρι σπίτι μου.
    φιλιά Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αν ζεις στη Θεσσαλονίκη καλά θα κάνεις να πας. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να είμαι εκεί. Την έκθεση με τα συρτάρια δεν την πήρα είδηση γιατί τότε είχα διάφορα προβλήματα που δεν μου επέτρεπαν να βρίσκομαι στα πράγματα...
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  6. Εσύ έχεις προόδους στην ...χαντροπλεκτική. Τέλεια τα κολιεδάκια, αλλά και οι κουμπαράδες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ Ελένη μου. Εσύ τι κάνεις; Γράφεις τίποτε για το παιχνίδι;

      Διαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γιατί να λες ευχαριστώ Ρένα μου;
      Σε σένα αξίζουν συγχαρητήρια που το διοργάνωσες.

      Διαγραφή
  8. τι τέλεια!!! οι κουμπαράδες φοβεροί!!! λάτρεψα αυτόν με τις χάντρες! όσο για τα κολιέ είναι υπέροχα!! μπράβο σου!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εvonita μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο,Φλώρα μου!Τέλειες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου wild rose, σε δουλειά να βρισκόμαστε απλά για να μην νοιώθουμε άχρηστοι.
      Πειραματισμοί που άλλοι πετυχαίνουν και άλλοι όχι.
      Καληνύχτα και φιλιά.

      Διαγραφή
  10. ΜΟυ άρεσαν οι κουμπαράδες
    καλή επιτυχία εύχομαι
    καλό υπόλοιπο ημέρας και καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι κουμπαράδες...ευχομαι καλή επιτυχία στο bazaar!!! Η τεχνική με τη θερμή σιλικόνη με ενέπνευσε!!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν Φλώρα...!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο blog μου. Έρχομαι κι εγώ να σε δω.

      Διαγραφή
  12. Αυτό με το βαζάκι της μερέντας..... κορυφαίο!
    Πως το έκανες αυτό βρε παιδάκι μου;
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά στο bazzar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η κουτσή Μαριώ μπορεί να το φτιάξει.
      Το bazaar εύχομαι κι εγώ να πάει καλά γιατί ο σκοπός που γίνεται είναι καλός.
      Ειδικά αν αυτός έχει να κάνει με ενίσχυση ιδρυμάτων για παιδιά είναι ακόμη καλύτερος.

      Διαγραφή
  13. Χάντρες παντού λοιπόν. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου αλλά και τα κολιέ μοναδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλώρα, είσαι απίστευτη !!! Πραγματικά, πώς τα προλαβαίνεις όλα ;;; Και τί διαστημικός ο κουμπαράς με τα φύλλα !!!! Μπράβο και πάλι Μπράβο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι κουμπαράδες και τα κολιέ απίθανα!!!! Ο δεύτερος κουμπαράς όμως με ξετρέλανε. Η αποκορύφωση της ανακύκλωσης.Τρελή σκέψη και υλοποίηση.Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όλα πανέμορφα...αλλά πειράζει να πω κι εγώ για το κουτάκι της μερέντας ότι με ξετρέλανε πιο πολύ ως ιδέα και ως αποτέλεσμα??? Όσο για το beading διακόψαμε τις σχέσεις μας πριν έρθουμε σε στενή επαφή μου έμεινε όμως μια σελίδα με σχέδια http://pinterest.com/nancygou/bead-crochet-patterns/Σε κάποιο από αυτά είναι μια που δίνει πολλά tips...Ελπίζω να βοηθήσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aspa μου ευχαριστώ πολύ που με ένα σχόλιό σου μου έδωσες τόσο ουσιαστική πληροφορία. Θα τρέξω να βρω τι γίνεται σ' αυτό το video. Ξέρεις πεισμώνω κάποιες φορές με πράγματα που με δυσκολεύουν. Δεν τα παρατάω εύκολα. Θα φανεί αν του πάρω τον αέρα ή αν με απογοητεύσει.
      Φιλιά πολλά. Όσο για τον κουμπαρά δεν είναι τίποτε σπουδαίο. Αν θέλεις να σου δώσω πιο αναλυτικές οδηγίες να φτιάξεις κι εσύ.

      Διαγραφή