Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Έναρξη 4ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"



Σήμερα ξεκινάει 
το 4ο παιχνίδι μας
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
             
   Μέχρι  και  30 Νοεμβρίου                    
 μπορείτε να στέλνετε τις ιστορίες - παραμύθια σας.




ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ 

  Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες, παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
  Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μου έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

 Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.
 Οι  λέξεις  αυτές, διαλέχτηκαν από την Funky Monkey, την νικήτρια του 3ου παιχνιδιού μας, και είναι οι εξής:

          χτύπος                                                           μουσούδα

                                   
                                              
                                                                                             
    


  ασήμι                                                                          κάρβουνο
                               

σοφία
                                  
  
Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές  για όλους τους συμμετέχοντες λέξεις.







        
  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 

Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  θα αναρτώνται  και  θα παραμένουν αναρτημένες για χρονικό διάστημα περίπου
 3 εβδομάδων  και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική,  γενική, αιτιατική και  κλητική

Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά δηλαδή
το "κάρβουνο" δεν μπορεί να γίνει "καρβουνάκι" καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
Επίσης η λέξη "σοφία" είναι αφηρημένο ουσιαστικό και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όνομα.


     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία – παραμύθι  στο  mail μου – flora27031960@gmail.com.
    
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους.

 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 


            Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Δεν επιτρέπεται κάποιος να στείλει  πάνω από δύο (2) ιστορίες.

Σε περίπτωση  που και οι 2 ιστορίες έχουν υψηλές βαθμολογίες που  τις κατατάσσουν ανάμεσα στις 3 νικήτριες θα ανακηρύσσεται νικήτρια μόνο η μία από τις δύο, αυτή με την μεγαλύτερη βαθμολογία.

 Και αυτός ο όρος προέκυψε μετά από παράπονα και τον θεωρώ λογικό εξ αιτίας και πάλι του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας οι   ιστορίες   μας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  στο mail μου.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

   Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1 .

  Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη , κατά την άποψή σας ιστορία, ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώνω  με ανάρτηση.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα



30 σχόλια:

  1. καλησπέρα και καλή εβδομάδα.καλή επιτυχία και στο τέταρτο παιγνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου, καλή επιτυχία και σε σένα αν επιθυμείς να λάβεις μέρος

      Διαγραφή
    2. θα ηθελα να το κανω περισσοτερο για στηριξη της ιδεας σας, αλλα δεν εχω ταλεντο στη γραφη..η πρωτη μου ιστορια δεν ηταν τιποτα το σπουδαίο :)

      Διαγραφή
  2. Φυσικά θα ξαναπάρω μέρος και νομίζω πως οι λέξεις αυτή τη φορά είναι αρκετά εύκολες. Έχω ήδη στο μυαλό μου το θέμα μου. Καλή επιτυχία σε όλους.Ευχαριστούμε άλλη μια φορα για τη φιλοξενεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερινάκι πήγαινε κατά πάνω του. Πάρε στυλό και γράφε...

      Διαγραφή
    2. Πάντα με μολύβι......εμπνέομαι καλύτερα..

      Διαγραφή
  3. Ξεκίνησα το μεσημέρι με όρεξη! Ελπίζω να τα καταφέρω τούτη τη φορά, να ολοκληρώσω και να συμμετέχω! :)))
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να είσαι ανάμεσά μας.Ξεκίνα...

      Διαγραφή
  4. Ωραία δραστηριότητα! Σκέφτομαι να δοκιμασω. Καλή επιτυχία σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες κοντά μας. Σε περιμένουμε...

      Διαγραφή
  5. Οι καινούριες 5 λέξεις μου αρέσουν πάρα πολύ.
    Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως,βεβαίως ότι συμφωνεί μαζί μου και η......έμπνευση μου.
    Ελπίζω να κατεβάσει κάτι η κούτρα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όποτε λες πως δεν ξέρεις αν θα έχεις έμπνευση συμβαίνει να διακρίνεσαι...

      Διαγραφή
    2. Κοίταξε λίγο το mail σου αν έλαβες από μένα αυτό που είχε χαθεί την άλλη φορά΄.

      Διαγραφή
  6. Ωραίες οι νέες λέξεις, ελπίζω κάτι να με εμπνεύσει και να συμμετάσχω και εγώ, έχουμε καιρό άλλωστε.
    Καλή επιτυχία σε όλους.
    Καλό απόγευμα Φλώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω Μαρίνα μου. Οι λέξεις είναι πράγματι πολύ πετυχημένες.

      Διαγραφή
  7. Να μαι και εγω :) Ωραίες λέξεις!!! Θα δοκιμάσω και τώρα! Χρόνο εχω, θα σκεφτώ και κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πειράζει που με ξετρέλανε η μουσούδα;;; χιχι! Θα προσπαθήσω να είμαι και πάλι παρούσα!! Ελπίζω να μου βγει κάτι όμορφο :)
    Καλή επιτυχίαααααα!!!!!
    Και καλό σου βράδυ Φλώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω Τina μου με όποια μουσούδα σου έρχεται στο μυαλό.

      Διαγραφή
  9. καλή επιτυχία!!! για να δούμε, θα έχω έμπνευση αυτή τη φορά? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου την εύχομαι από την καρδιά μου την καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  10. Η Χαρά Θ. με έφερε εδώ και λέω να μείνω! Μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις... Το είχα κάνει κι εγώ στο blog μου παλιά... Χάρηκα που σε βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι θα κάνω που δεν μπορώ να σχολιάσω στο blog σου.
      Μου ζητάει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας και με βάζει να γράφω και να ξαναγράφω απροσδιόριστες λέξεις και τελικά δεν μου επιτρέπει να σου γράψω. Αν εξαρτάται αυτό από σένα καλά θα κάνεις να το βγάλεις το βάσανο απ' τη μέση...

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα! ενθουσιάστηκα μόλις είδα το παιχνίδι των λέξεων. Τόσο που έπιασα κατευθείαν μολύβι και χαρτί. ΤΑ ετοίμασα κιόλας και τα έστειλα. Επειδή δεν αναφέρεται κάπου, ποιο είναι το έπαθλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δόξα όπως λέει και ο ανώνυμος πάρα κάτω αλλά μέχρι στιγμής στις κυρίες δίνω κάποιο χειροποίητο κόσμημα και στους κυρίους
      στεφανάκι για μπρελόκ ή διακόσμηση κι αυτό χειροποίητο.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος9:00 μ.μ.

    Βασικά η δόξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. δεν έχεις παρά να μας ακολουθήσεις.

      Διαγραφή
  14. έχω καλά νέα!! έχω προχωρήσει με την ιστορία, όμως μου λείπει η τελευταία λέξη κάπου να στριμώξω!! :) πρέπει να είναι με τη σειρά οι λέξεις ή δεν έχει σημασία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή