Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2013

Ρολόγια....

Με κάποια δισκάκια από τούρτες...
με μερικά χαλασμένα CD...
με κάμποσα μέτρα κλωστών...
και πολλή πολλή αγάπη για τις κατασκευές ...
προέκυψαν αυτά τα ρολόγια, που περιμένουν 
να συσκευασθούν και να πάνε στο Χριστοδούλειο Ίδρυμα 
για να λάβουν μέρος  στην έκθεση - bazaar του Νοεμβρίου.

δισκάκι χάρτινο (τούρτας) σε χρώμα ασημί
με CD στο κέντρο
στολισμένο με μπρονζέ χρυσοκλωστή και τρέσα με κορδόνι γύρω γύρω

δισκάκι χάρτινο (τούρτας) σε χρώμα ασημί
με CD στο κέντρο
στολισμένο με μπλέ και σιέλ βαμβακερή κλωστή DMC  κουβαράκι
δισκάκι χάρτινο (τούρτας) χρησιμοποιήθηκε απ' την ανάποδη  λευκή πλευρά του
με CD στο κέντρο
στολισμένο με  κόκκινη και μουσταρδί βαμβακερή κλωστή DMC  κουβαράκι
και κορδονάκι  σουέντ  χρώματος τυρκουάζ γύρω 

Και επειδή δεν επιτρέπεται απ' αυτό το πανηγύρι να απουσιάζει το βελονάκι

πλεκτό ρολόι κολλημένο σε βαμμένο με μπλε ακρυλικό χρώμα χαρτόνι
και μπορντώ σουέντ κορδονάκι γύρω του. 


ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ 
ως το Σάββατο 28/9/2013 (7 το απόγευμα)
ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 1ου παιχνιδιού (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που θα τις βρείτε στις 4 προηγούμενες αναρτήσεις.

46 σχόλια:

  1. Τα CDs σε όλο τους το μεγαλείο !!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!! Το ρολόι με το βελονάκι με μαγεψε !!!
    Καλό φθινόπωρο , Φλώρα μου και καλή επιτυχία στο υπέροχο παιχνίδι σου !!!!
    (θα διαβάσω τις ιστορίες το βράδυ που θα έχω περισσότερο χρόνο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα τι μπορεί να φτιάξει κανείς!
    Μπράβο Φλώρα μου που μας κρατάς ενήμερους!!!!!
    Το Χριστοδούλειο Ιδρυμα θα το γκουγκλάρω γιατί δεν το ξέρω......

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι μόνο πως αγοράζεις κάτι πρωτότυπο, πιάνουν τόπο και τα χρήματα!!!
    http://www.xristodoulio.gr/html/aeecieeu.html το Χριστοδούλειο Ίδρυμα.....

    Μπράβο ξανά Φλώρα μου!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα Φλωρα μου!!!!

    τι ομορφα ρολογια που ειναι αυτα!


    μπραβο σου κοπελα μου!

    καλη επιτυχια στο bazzar!

    φιλια πολλα πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπεροχα ρολογια ειναι αυτα!!! Συγχαρητηρια για τη δημιουργικοτητα, οσο και για την προσφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσες ιδέες μπορεί να "γεννήσει" ένα μυαλό!!!!!!!Πρωτότυπα και ξεχωριστά!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρωτότυπα τα ρολόγια σου Φλώρα και το δαντελένιο υπέροχο.
    Θέλω να στείλω και εγώ ρολογάκι για την έκθεση... Πρέπει να προμηθευτώ υλικά γιατί απο το καλοκαίρι έπαθα χοντρη ζημιά: ξεράθηκαν τα ακρυλικά, το αστάρι και τα πινέλα... πάλι τελευταία ώρα θα τρέχω...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Φλώρα μου!!!
    Πραγματικά είναι υπέροχα και για καλό σκοπό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικά τα ρολόγια σου !!
    Πολύ ωραία ιδέα και πολύ καλοφτιαγμένα !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φλώρα μου τα ρολόγια σου δείχνουν πόσο προχωρημένες ιδέες έχεις. Είναι καταπληκτικά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία ιδέα!! Πολύ όμορφα!!
    Μπράβο σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα γλυκιά μου φίλη..ποτέ δεν φανταζόμουνα ότι απο δισκάκια τούρτας μπορούν να προκύψουν τέτοια θαύματα..πανέμορφα τα ρολογάκια σου όλα αλλά το δαντελένιο κλέβει την παράσταση!!!!!πως πλεχτηκαν αυτοί οι αριθμοί έτσι βρε παιδί μου..τρομερή ιδέα και δημιουργικότητα!Καλή επιτυχία στο παιχνίδι Φλώρα μου..πάντα έτσι δραστήρια και δημιουργική..θα τα διαβάσω φυσικά και εννοείται απο τα κορίτσια μας!φιλάκια άπειρα γλυκιά μου φίλη και καλό σου απογευματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλώρα μου τα ρολόγια σου είναι απλά καταπληκτικά!!!!Μικρά αριστουργήματα!!!Μπράβο!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα τα ρολόγια σου!
    καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτική σύλληψη με άψογο αποτέλεσμα! Εύχομαι οι στιγμές σου να κυλούν μόνο χαρά και χαμόγελα!!! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχω μείνει άφωνη από την υπομονή και την επιμονή σου, καθώς και από την προσεγμένη δουλειά σου... ειλικρινά!
    Είναι υπέροχα! Μπράβο, Φλώρα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα!! Μπράβο Φλώρα μου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια!!!!!!!!!!.... ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μπορούν να γίνουν τόσο υπέροχα ρολόγια από ανακυκλώσιμα υλικά!!!!!!!!!!! Χίλια μπράβο!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρα, φοβερή η ιδεα σου, αλλα και η εκτέλεση του εργου άψογη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι όλα πολύ ιδιαίτερα και εντυπωσιακά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φλώρα μου τα ρολόγια σου , τόσο καλοφτιαγμένα,
    πρωτότυπα, πανέμορφα, θυμίζουνε εσένα,
    καλότροπη και δοτική, πρόθυμη να προσφέρεις
    με τις δημιουργίες σου, πολλή χαρά θα φέρεις.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφο και πρωτότυπα τα ρολόγια σου, Φλώρα μου! Τί υπομονή με τις κλωστές!!!! Αλλά και το πλεκτό είναι υπέροχο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όνειρο βλέπω? μη με ξυπνάτε παρακαλώ!!!!!!!!!!!!!!!
    Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ κάτι τέτοιο,η φαντασία σου κορίτσι μου στην νιοστή δύναμη!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο, τίποτα άλλο και αν και με πονάει η μέση μου, υποκλίνομαι για μια φορά ακόμη!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά, καλό και ήσυχο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και καλά όλα... Τα νούμερα του ρολογιού, τα έπλεξες στο χέρι;;; Με το βελονάκι;
    Τι να σου πω Φλώρα μου;
    Μπράβο σου!!!
    Προσκυνώ στο ταλέντο και τη φαντασία σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. M'αρέσει και μένα τα φτιάχνω ρολόγια αλλά τα δικά σου είναι πολύ ιδιαίτερα επειδή κάνεις χρήση της κλωστής. Είναι απίστευτα!! Μπράβο σου και διπλά μπράβο για το ότι θα διαθέσεις για έναν τόσο ευγενικό σκοπό.
    Ενα γλυκό φιλί και μια καληνύχτα σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ, ΜΟΥ ΛΕΣ;
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΙΣ ΚΛΩΣΤΕΣ;
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Η ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ;
    ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Χριστός κι η Μάνα Του!!! Καταπληκτική δουλειά, εγώ είμαι άστα να πάνε και δεν έχω μπει και να ψηφίσω το άτομο μάνα μου!!!!!! Σε φιλώ γλυκά, πότε γυρνάς πια;;; :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ πρωτότυπα τα κεντημένα ρολόγια σου Φλώρα μου ,η κλωστή έτσι όπως την χρησιμοποίησες δίνει άλλη διάσταση στο ρολόι
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά είσαι απίστευτη!!!
    Μα και ρολόι βελονάκι?....περιμένω να δω τι άλλο θα σκεφτείς...!
    Μπράβο!!
    Φιλιά πολλά....δεν ξέχασα να βαθμολογήσω, αλλά τις διαβάζω με δόσεις τις ιστορίες...ελπίζω να τις ολοκληρώσω γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άυτά κι αν είναι πρωτότυπες ιδέες!!!!!!!
    Φλώρα,το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!!!!
    Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου και καλή συνέχεια σε ΟΛΑ!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φλώρα μου είναι όλα καταπληκτικά!
    Και είναι και για καλό σκοπό!
    Αυτό με το βελονάκι το λάτρεψα!
    Μπράβο σου για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξεχωριστά!!!!!!! πραγματικά πανέμορφα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτα με το cd στην μέση μου αρέσουν απίστευτα!!! αλλα δεν μπορω να καταλάβω πως ακριβως το εχεις κανει.... Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εκπληκτικά όμορφα ρολόγια!! Πολλή και καλή δουλειά, Φλώρα !! Και 100% από ανακυκλώσιμα υλικά!! Τι να πώ!! Χίλια μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πωπω! Ξεχωρίζω το πρώτο! Πολύ κομψό! Καλή επιτυχία στο bazaar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλα βραβειο δημιουργικής φαντασιας χρειαζεται για σενα νεραιδα μου , εισαι μοναδικη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με τέτοια ρολόγια, χαίρεται κανείς να βλέπει τον χρόνο να περνάει! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα αγαπημένη μου Φλώρα...όμορφα , πρωτότυπα, ασυνήθιστα.... πολύ όμορφα όλα και τα 4...και ωραία η ιδέα σου με το cd
    καλή επιτυχία και φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φλώρα μου.. πως τα έκανες τα ρολόγια σου έτσι όμορφα μονο με την κλωστή.. και το σιντί.; πολύ έξυπνη ιδέα .. αντε να παιρνουμε και εμεις ιδέες τι θα κανουμε... μπραβο Φλωρα ..μου...οταν υπαρχει φαντασία γίνονται ωραια πραγματα κορίτσια... ξανα μπραβο.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τέλεια τα ρολογάκια!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όμορφα τα ρολογάκια σου!! Το πλεκτό.... μοναδικό κομμάτι! Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πρωτότυπα, πολύ ωραία!
    Γεια στα χεράκια σου Φλωρίτσα!

    Καλή σου μέρα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μην λεμε ολο τα ιδια,Οτι και να κανεις ειναι θεικο..
    Πανεξυπνο παντως!
    Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υπεροχες δημιουργιες με πολλη φαντασια!!!Συγχαρητηρια Φλωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα Φλώρα.Είσαι απίθανη!!! Μπόρεσες να μετατρέψεις ένα υλικό (τον δίσκο) που οι περισσότεροι πετάμε σε απίθανα ρολόγια. Ο τρόπος που τον στόλισες με την κλωστή είναι εκπληκτικός. Μπράβο σου για την σκέψη και για την υλοποίησή της.Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή