Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Bράβευση ιστοριών 3ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Ήρθε η ώρα της βράβευσης
 του 3ου  παιχνιδιού μας. 

Θέλω να πιστεύω πως δεν μου ξέφυγε  κανένα λάθος 
 ιδιαίτερα στην καταμέτρηση.
Ελπίζω τυχόν λαθάκια 
να μην έχουν σχέση με τη βράβευση των 3 πρώτων νικητών. 

Όλοι σας αξίζετε συγχαρητήρια
 γιατί οι ιστορίες και τα ποιήματά σας ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα
και λάμπριναν το παιχνίδι μας σαν διαμαντάκια κι αυτή τη φορά.

Όσοι συμμετείχαμε, στο παιχνίδι, εντός ή εκτός συναγωνισμού,
 είμαστε όλοι νικητές 
και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 3ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
(Οι συμμετέχοντες μπορούν να αντιγράψουν το βραβείο
 και να το τοποθετήσουν στο blog τους.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις  18 επιτυχημένες συμμετοχές
Αν και οι συμμετοχές λιγόστεψαν πάλι δεν είναι εύκολο να διαλέξεις 3 ιστορίες ανάμεσα σε  18 τόσο αξιόλογες...
οι περισσότερες από τις οποίες μάζεψαν αρκετούς βαθμούς.
Οι λέξεις στις οποίες βασίστηκε το παιχνίδι μας  αυτή τη φορά ήταν
αδυναμία, κόσμος, συνταγή, ρολόι, γενέθλια
Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

 Για να την απλούστευση της διαδικασίας βράβευσης  για μένα, 
όπως και στην προηγούμενη βράβευση, τα βραβεία θα δίνονται  μόνο με ανακοίνωση
και όχι με το σχετικό σηματάκι που τα ακολουθούσε.

Η ιστορία Νο 9  με θέμα "Το δώρο" 
όπως με πληροφόρησε η συγγραφέας της  Rita Libero,
είχε ήδη δημοσιευτεί σε άλλο blog 
χωρίς υπογραφή. 
Για αποφυγή παρεξηγήσεων 
και για την πλήρη διασφάλιση της διαφάνειας στο παιχνίδι,
παραμένει εκτός συναγωνισμού 
παρόλο που διεκδίκησε τη 2η θέση 
αφού πήρε μεγάλη βαθμολογία.

Έτσι προέκυψαν οι  3 νικητές μας. 

Το 1ο βραβείο δίνεται 
στον Ανταίο
για την ιστορία του
"Κόζα Νόστρα για γέλια"

 Το 2ο βραβείο δίνεται 
στην Κλαυδία μέλος των Χρυσομελισσών
για το ποίημα  της
 "Το προξενιό"


Το 3ο βραβείο δίνεται 
στην @iris
για την ιστορία της
"Είναι ευτυχία που λες"

Οι  δεύτερη και τρίτη  νικήτριές μας θα πάρουν "τιμής ένεκεν",
όπως πάντα, 2 χειροποίητες καρφίτσες 
οι οποίες θα  τους αποσταλούν ταχυδρομικά το συντομότερο. 

Ο πρώτος νικητής, γένους αρσενικού, 
παρακαλείται να διαλέξει τι  θέλει να του στείλω
α) μια καρφίτσα για να την κάνει δώρο σε κάποια αγαπημένη; 
β) το μονόγραμμά του Α (απ' το Ανταίος) για να το κρεμάσει στο μπρελόκ του; ή
γ) κάποιο άλλο μονόγραμμα, αν το Ανταίος δεν είναι όνομα αλλά ψευδώνυμό του;

Οι νικητές παρακαλούνται να στείλουν αμέσως στο mail μου
flora27031960@gmail.com 
από αύριο κιόλας,
 ονοματεπώνυμο και διεύθυνση για να στείλω τα δωράκια τους

Ήρθε και η ώρα να αποκαλυφθεί ο συγγραφέας κάθε κειμένου καθώς και 
 η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας, που έχει ως εξής:

1.Ένα μήνυμα για σένα    Μαρία Έλενα   1
2.Τι έκανες πέρσι το φθινόπωρο Μaria mytripsonblog   4
3.Kόζα Νόστρα για γέλια Ανταίος   33
4.Ποιητικό αίτιο Μarilena artspot   16
5.Kάτω από το ρολόϊ Κaterina Veringa   8
6.Τα γενέθλια της Ναταλίας Δελφινάκι  4
7.Η αλήθεια κατάματα Vicky VI.P.    7
8.Η πορεία Levina    6
9.Το δώρο Rita Libero    31
10.Eίναι η ευτυχία, που λες @iris  18
11.To φως στο σκοτάδι Μαρία Νι   5
12.Σαράντα καράτια Σοφία ΜΒ   11
13.Το προξενιό Κλαυδία          22
14.Επιστολή γλύκισμα Μarilise2     2
15.Tα πρώτα άντα Hengeo      1
16.Σμαρώ!!! Ρούλα Σμαραγδένια    5
17.Η μυστική συνταγή Μαρία Καλαϊτζάκη   4
18.Στιγμές Άννα Πάρος    8


Οι βραβευμένες ιστορίες

1ο βραβείο
3."Κόζα Νόστρα" για γέλια!
Ανταίος
Ναι;
-Που είσαι μαρή;
Στο Ακαπούλκο!
-Πουυυυυ;;
Μωρή, το έχεις κάψει; Που με πήρες;
-Στο σπίτι..
Τότε τι με ρωτάς που είμαι;;;
-Μμμμ, άρχισες πάλι τα κουφά σου κι εδώ έχω νέα συνταρακτικά!
-Τι έγινε καλέ; Ακύρωσε την συμμετοχή του ο Γαβαλάς στο Dancing with the stars;;
Όλο κάτι τέτοια μου λες και θα σε βρίσω, να το ξέρεις...
- Ποιος Γαβαλάς παιδί μου, έδωσε τις λέξεις η Φλώρα!
-Αχα!!Για πες για πες...
- Άκου, δεν έχουμε πολλά περιθώρια, λιγόστεψαν τις συμμετοχές οπότε ο,τι είναι να γίνει θα πρέπει να γίνει άμεσα! Πρέπει να δράσουμε συντονισμένα, για να πάρουμε αυτή την φορά εμείς, τα χρυσοποίκιλτα!
-Ναι ρε μάνα μου, αλλά...
-Δεν έχει αλλά, να ειδοποιήσεις μόλις κλείσουμε ,τον φίλο που έχεις στον ΟΤΕ, να πάει σήμερα κιόλας στο ΚΑΦΑΟ της Καννελλάκη, και να της κόψει την σύνδεση για τρεις εβδομάδες, ακούς; Μέρα λιγότερη, για να ήμαστε σίγουρες!
- Αυτό που σου είχα πει, να καλούσαμε την Φλώρα για καφέ και να την δέναμε μέχρι να μας έλεγε τους κωδικούς για το μπλογκ της...το σκέφτηκες;;;
-Το σκέφτηκα, αλλά έχει ένα μειονέκτημα...θα πρέπει μετά να την αφήσουμε ελεύθερη!
- Έχεις δίκιο, δεν το σκέφτηκα αυτό..
- Λοιπόν, πάρε στυλό και χαρτί και γράφε...Αδυναμία!
- Ε;;; Κοίτα Καλλιόπη, άμα μου την πέφτεις πρέπει να σου πω ότι, εγώ σε βλέπω μόνο σαν φίλη..
- Τι λες μωρή βλαμμένη; Αδυναμία, είναι η πρώτη λέξη που έδωσαν!
- Αααααα, ωραία, είπα κι εγώ...
- Τι να σου πω πια, γράφε...Κόσμος!
- Έχεις επισκέψεις;;
- Ναι ήρθαν οι Ρώσοι...ΡΕΕΕ, κόσμος είναι η δεύτερη λέξη!
- Ε πες το μάνα μου, που πετάς έτσι έναν Κόσμο..
- Θα με σκάσεις το ξέρω, αλλά έλα που δεν έχω άλλη.
   Συνταγή!
- Για τα κουλουράκια που σου έλεγα τις προάλλες;; Κοίτα, θέλει φρέσκο βούτυρο και...
- Βρε ηλίθια, Συνταγή είναι η άλλη λέξη, μπορείς να ακούς χωρίς να μιλάς για λίγο;
- Έλα ρε Καλλιόπη, μου λες Συνταγή, στα καλά καθούμενα,  ε τι να υποθέσω κι εγώ;
- Καλά, γράφε τώρα...Ρολόι..
- Ναι Καλλιόπη μου, μην ανησυχείς,  όλα ρολόι θα πάνε, θα θριαμβεύσουμε!!
- Θύμισέ μου όταν βρεθούμε να σε χαστουκίσω, ναι;
   Ρολόι είναι η επόμενη λέξη που έδωσαν..
- Ε, πες το ντε, τελείωσαν;;
- Όχι, έχει και...Γενέθλια..
- Ο άντρας σου;;  Να τον χαίρεσαι βρε φιλενάδα,     
   ετοιμάζεις κάτι;;
- Ναι ετοιμάζω...
- Αχ για πες..
- Ετοιμάζομαι να έρθω εκεί και και να σε καρυδώσω!!!!

2ο βραβείο
13.Το  προξενιό
Κλαυδία
Οι σκέψεις τη βασάνιζαν τη δόλια Πολυτίμη
ο χρόνος πέρναγε γοργά και είχε παραμείνει
ανύπανδρη μέχρι στιγμής, προσμένοντας εις μάτην
τον πρίγκιπα στ’ άσπρο άλογο, ανδρείο, γαλανομάτην.
Μοναχοκόρη ήτανε, και μοσχαναθρεμένη,
με προικαρώνα αφάγωτη, γαμπρό να περιμένει,
ήταν και καλοκάμωτη,  νταρντάνα και αφράτη,
γαϊτανοφρύδα , τροφαντή, ψηλή και αεράτη.
Η μάνα της Σαλονικιά, μεγαλεμπόρου κόρη,
Πατρινός ο πατέρας της, μεγάλο είχε  βαπόρι,
συγχωρεθήκανε κι οι δυο, πάνε κάμποσα χρόνια
χωρίς να ιδούνε στέφανα, χωρίς να ιδούνε εγγόνια.
Πολλά ήτανε  τα προξενιά, πολλές και οι προτάσεις
μα η Πολυτίμη έκρινε, αλλιώς τις περιστάσεις,
τίποτα δεν της έλειπε, ταξίδια,  φίλοι, λούσα,
χοροί, βεγγέρες, θέατρα παντού πάντα παρούσα !
΄ Ητανε και καλοφαγού και γλυκατζού  σπουδαία,
με αδυναμία στο μπακλαβά και την καλή παρέα,
πονόψυχη και μερακλού, έκανε καλοσύνες
γενναία τραπεζώματα , πολλές ελεημοσύνες,
ο κόσμος όλος γνώριζε και είχε να το λέει,
η φτώχεια κι η ανημποριά, την κάνανε να κλαίει,
τα χέρια της, μοιράζανε πολλά από το βιός της
βαθειά μέσα της πίστευε, αυτός είναι ο σκοπός της.
Μπήκε ο Νοέμβρης βροχερός, και τα γενέθλιά της
θα τα γιορτάσει ειδικώς, στο σπίτι της νονάς της,
με ζήλο δράση ανέλαβε  η θειά  Κατερινιώ,
η συνταγή είναι γνωστή….. σπουδαίο προξενιό….
΄Ηδη της έχει πει ανοιχτά, πως  έχει πια μεστώσει
δεν έχει περιθώρια , πως θα το μετανιώσει,
είναι ευκαιρία μοναδική , κάποιος τρελά τη θέλει
είναι ώριμος και σοβαρός , θα ‘χει πολλά οφέλη,
δεν είναι  να το σκέφτεται, πρέπει ν αποφασίσει
οι τύχες δεν ξανάρχονται, δεν τρέχουν απ’ τη βρύση.
Ο άνθρωπος κρεατέμπορος, χήρος , με περιουσία
την είδε σε μια συντροφιά , του φάνηκε οπτασία
ρώτησε, έψαξε , έμαθε , θέλει να τη γνωρίσει
για ταίρι του τη διάλεξε , θέλει να προχωρήσει.
Η Πολυτίμη άγρυπνη, χιλιάδες κάνει σκέψεις
μετράει τα συν και τα κατά , άντε να το πιστέψεις,
πως θα  δεχτεί την πρόταση  έστω και με το ζόρι
για να μην έχουνε να λεν πως είν’ γεροντοκόρη !
Έναν όρο θα έθετε, όμως ανυπερθέτως
να γίνουνε τα χούγια της δεκτά  ανεξαιρέτως,
ήθελε το τραπέζι της πλούσιο, καλοστρωμένο,
το σπίτι της φιλόξενο, λουλούδια φορτωμένο,
το θέατρο, η μουσική, κομμάτια της ψυχής της
κι οι ελεημοσύνες της, χρέος της ύπαρξής της.
Γίναν τ’ αρραβωνιάσματα και ο γάμος λίαν συντόμως,
και ο γαμπρός εφάνηκε κύριος και γαλαντόμος
χρυσό ρολόι της φόρεσε, διαμάντια, δαχτυλίδια,
χατίρι δεν της χάλαγε, διασκέδαση, ταξίδια,
και ούτε που τον ένοιαξε που είχε παραφαρδύνει
αντίθετα καμάρωνε που χαίρονταν εκείνη,
κουβάλαγε ασταμάτητα, καλούδια, λιχουδιές,
κι εκείνη όλο μοίραζε στις φτωχογειτονιές
κι ήτανε πάντα πρόσχαρη , κοκέτα κι ορεξάτη
έζησε μια καλή ζωή και έφυγε χορτάτη!!!
Την βρήκαν στο κρεβάτι της, ξημέρωμα  Τετάρτης
μόλις την προηγούμενη απ’ τα γενέθλιά της,
την Πέμπτη θα συμπλήρωνε τα ογδόντα επτά
πως πέρασαν, της φάνηκαν σαν να ‘τανε λεπτά…
πριν να ξαπλώσει έφαγε ένα σοκολατάκι,
κι η γλύκα του την κοίμισε σαν να ‘τανε παιδάκι….

3ο βραβείο
10.Είναι  η ευτυχία, που λες…
@iris
Ο κόσμος πιστεύει στις συνταγές, γλυκό μου.
Και για την ευτυχία,
λες και πρόκειται για εκλεκτοφάγες καταστάσεις,
ψάχνει να βρει το μυστικό.
Δοσολογία.
Συστατικά.
Με το δράμι παλιά.
Με το γραμμάριο επί των ημερών μας!
Μα είναι στιγμές.
Μικρές ανεπαίσθητες ευκαιρίες χαράς.
Μόνο στιγμές.
Σαν τους δείκτες του ρολογιού που φοράς.
Που πίσω δεν γυρνάνε.
Σαν τα γενέθλια
Που ποτέ σου δεν θα γιορτάσεις δεύτερη φορά.
Δεν είναι αδυναμία της ανθρώπινης σκέψης.
Όλα καλώς καμωμένα είναι, γλυκό μου!
Θα το διαπιστώνεις καθώς θα μεγαλώνεις.
Καθώς θα γεμίζεις το τσουβαλάκι σου από αυτές…
Τις καλές….
Κι όταν στο τέλος φτάσεις
και κλείσεις τα μάτια…
Αυτά θα ζυγίσεις.
Τις στιγμές σου.
-Με τα γραμμάρια μαμά;
-Με το χαμόγελο , καλό μου!


Ο 1ος νικητής, που  αυτή τη φορά είναι ο Ανταίος
θα βρει για το επόμενο 4ο παιχνίδι μας  (2ου κύκλου)
5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τις νέες εμπνεύσεις σας.
Επίσης κατά σειρά βράβευσης, 
εάν και εφ' όσον το  επιθυμεί κάποιος από τους νικητές,
μπορεί να φιλοξενήσει στο δικό του blog
το 4ο παιχνίδι μας
αναλαμβάνοντας καθ' ολοκληρίαν την διοργάνωσή και διεκπεραίωσή του.
Περιμένω απάντησή σας με mail.

31 σχόλια:

  1. Πω ρε μάνα μου!!!!!!
    Σκίσατε παίδες!! Μπορεί να μην την πέτυχα την δικιά μου την τρελή (βλέπε: Αριστέα!!)....Τρελοκομείο μου, συγχαρητήρια βρε εργατικό μου μυρμήγκι!!! Αλλά, πες!! Αριστέα σε σένα λέω: πες! Τι σου είπα για το Κόζα Νόστρα;;; Δυο υποψήφιους σου ανέφερα: Ή ο τάδε είναι, σου είπα, ή ο Ανταίος!!! Αχαχαχα!!!

    Τα σέβη μου φίλε Ανταίο κι ας έχεις αποφασίσει να εμφανίζεσαι πια κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα μόνο!!! Ε, εντάξει! Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!!

    Κλαυδία μου, τα σέβη μου επίσης!!! Αστέρι μου Χαμογελαστό εσύ!

    Σας φιλώ γλυκά και φιλιά και στο Φλωρούκο μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο μου, πόσο σε λατρεύω που χαίρεσαι σαν μικρό παιδί όταν διακρίνονται δικοί σου αγαπημένοι!

      Φλώρα μου αγαπημένη , σε ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να είμαστε εδώ κάθε φορά, οι "γνωστοί άγνωστοι" και να εκφραζόμαστε μέσα από το γραπτό μας λόγο.
      Συγχαρητήρια στον Ανταίο μας για το απίστευτο χιούμορ που έβγαλε!
      Το σημείωσα κι ας μην τον ψήφισα!
      Μπράβο και στην Κλαυδία. Η πένα της έχει διακριθεί πολλές φορές.
      Θα σταθώ στο Μαριλενάκι μας! Νομίζω ότι η δική μου θέση της ανήκει. Το ποιητικό της αίτιο για μένα ήταν καταπληκτικό!
      Αυτό το κορίτσι ήρθε για να μείνει ! Είτε πρόκειται για αστεία είτε για σοβαρά είναι υπέροχη!

      Συγχαρητήρια σε όλους κι ευχαριστώ πολύ τους φίλους που ξεχώρισαν τη δική μου συμμετοχή!

      Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση χαρά μου!


      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στους νικητές
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει... ομολογώ πως για μένα ήταν η μεγάλη έκπληξη. Πίσω απ' το Κόζα Νόστρα, διέκρινα Πέτρα ή Κριστίν ή Αριστέα... Στον Ανταίο δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου. Μου φάνηκε "γυναικείο" κείμενο... Μπράβο Ανταίε!!! Έκανες την ανατροπή! Θερμά συγχαρητήρια!
    Πολλά μπράβο για την Κλαυδία μας και την Αριστέα μας!!!
    Καλή συνέχεια Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα μεγάλο μπράβο στους νικητές κι αυτού του παιχνιδιού ... μπορώ να πω ότι το χιούμορ νίκησε κατά κράτος!
    Σίγουρα η συνέχεια θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα :-)

    υγ. Ευχαριστώ πολύ όσους τίμησαν με την ψήφο τους το κείμενό μου... και εύχομαι σε όλους σας ένα ευχάριστο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο !!!

    Τα φιλιά μου Φλωράκι μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι κρίμα που δεν πρόλαβα να βαθμολογήσω! Θυμόμουν που ψηφίζαμε μέχρι τις 12το βράδυ και μπήκα στις 10σημερα να ψηφίσω κι είχαν βγει οι νικητές!!!
    Συγχαρητήρια! Κι εγω θα ψήφιζα τη νικητήρια ιστορία!
    Ευχαριστω και για τις 4ψηφους της ιστορίας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια στους νικητές. Άξιοι!  Ευχαριστούμε, Φλώρα, για το όμορφο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στους νικητές και στους 3 .. ευχαριστώ όσους ψήφισαν και τη δική μου ταπεινή ιστορία.. Μπράβο Φλώρα μου για την διοργάνωση και αυτού σου του παιγνιδιού... Περιμένω το επόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ώρα της αποκάλυψης είναι πάντα η καλύτερη!! Πολλά συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους!! Ευχαριστούμε πολύ Φλώρα για ακόμα μία φορά ,καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλα πολλα συγχαρητήρια στους τυχερους που ξεχώρισαν... τον Ανταιο .. την Κλαυδια..και την Αριστεα......το χιούμορ πρωτοστατησε.. και ειναι το ευχάριστο αυτό..ομως και όλες οι υπόλυπες ιστοριεςπου πήραν μέρος .. και μονο για την συμετοχή αξιζει που να παρνεις μερος..σ αυτό το ομορφο παιχνιδι... . περιμενουμε την επόμενη φορα Φλωρα μου .. φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααα!! Τα αποκαλυπτήρια!!! Να μαι το νυχτοπούλι!! :))) Συγχαρητήρια πολλά πολλά στους τρεις μας νικητές!!! Ανταίε μας ξεγέλασες!!! Χαχαχα!! Είσαι απίστευτος!! Γέλασα με την ψυχή μου και την χάρηκα την ιστορία σου μέχρι τέλους!! Κλαύδιά μου την Πολυτίμη σου την λάτρεψα!! Είμαι κι εγώ μια γλυκατζού, τζου ,τζου, τζου,τζου!!!! Ε, το τρελοκομείο Αριστέα δεν θέλει συστάσεις!! Μου ξέφυγες στις ψήφους αλλά όλα τα ποιήματα πραγματικά μου αρέσανε!!! Τι να πρωτοψηφίσεις καλέ;;; :))) Ανθρώπινο και θαυμάσιο το νόημα που μας πέρασες με το ποίημά σου!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια (έχω κοκκινίσει καλέ!) αλλά οι προβολείς στους νικητές μας παρακαλώ!!!! :)))))
    Μπράβο σε όλες μα όλες τις συμμετοχές!!! Δημιουργία, κέφι κι έμπνευση και πάρε να χεις ΔΝΤ!!!! Φάε τη σκόνη μας!!! Mπράβο και στη Rita Libero για το κείμενό της και το δώρο της που θέλει κότσια να το πάρεις!!!!
    Φλωρίτσα είσαι χόστες άπαιχτη!!! Μπράβο σου!! Ανταίε περιμένουμε ανυπόμονα τις λέξεις σου!! :))) Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση του ποιήματος μου και τις ψήφους!!
    Καλημέρα φλώρα μου, καλό σ/κ και τα φιλιά μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίνεται τελικά πως, παρ’ όλα τα...μικροπροβλήματα, μεταξύ των δυο ηρωίδων τής ιστορίας μου, το σχέδιο λειτούργησε άψογα, αφού η Κανελλάκη δεν έστειλε συμμετοχή,
    (όχι που θα κέρδιζα αλλιώς!!) χαχαχα

    Ευχαριστώ όσους ψήφισαν την "συμμορία" μου, και πέρα από την βράβευση, είμαι ικανοποιημένος που σας έκανα να γελάσετε, όπως γέλασα κι εγώ γράφοντάς την..
    Τα συγχαρητήριά μου κι από μια νοερή ανθοδέσμη στην Κλαυδία και την Αριστέα και σε όλες και όλους που μπήκαν σε πνευματική διεργασία, όπως φυσικά και στην οικοδέσποινα και εμπνεύστριά του!

    Ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, σε όλους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, έχω χάσει όλες σας τις δημοσιεύσεις τον τελευταίο καιρό... και πολύ λυπάμαι που αναγκάζομαι να διαβάζω μαζεμένες όλες σας τις αναρτήσεις. Όλες οι συμμετοχές ήταν καταπληκτικές! Συγχαρητήρια σε όλους!

    Να περνάτε υπέροχα. Φιλί γλυκό από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στους νικητές και μπράβο σε όλους!!
    Την Κόζα Νόστρα δεν την ψήφισα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δε γέλασα πολύ...ανυπομονούσα να δω ποιος την έγραψε, γιατί ούτε που μου πήγαινε το μυαλό!!
    Ήταν μέσα σε αυτές που μου άρεσαν, αλλά μόνο τρεις βαθμούς είχα!
    Από την άλλη, το υπέροχο 10 έλεγα "δεν μπορεί, σίγουρα είναι της Αριστέας", οπότε ήθελα να δω αν έπεσα μέσα...λατρεύω τα "τρυφερά" της...χώρια που ξέρω πια καλά και σε ποια θέματα ταυτιζόμαστε και σε ποια όχι και τόσο!...
    Το 13 μου άρεσε πολύ...το βρήκα εξαιρετικό, όπως εξαιρετικό βρήκα και το δώρο,,,αλλά και πόσα άλλα που δεν μπόρεσα να βαθμολογήσω..
    Τα απόλαυσα όμως και το ευχαριστήθηκα!
    Φλώρα μου χίλια μπράβο και σε ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!
    Όπως εξαιρετικό βρήκα και το δώρο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγχαρητηρια σε ολους!
    να χαρουν τα δωρακια τους!
    μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια!κι εγω το κοζσ νοστρς για αριστες η πετρα το υπολογιζα,φιλε Ανταιε μας την εφερες,μπταβο,ηταν υπεροχο.ολες οι ιδτοτιεε οπως καθε φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια Ανταίε, Κλαυδία και Αριστέα, αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους που έλαβαν μέρος.
    Ο Ανταίος έκανε την έκπληξη!!!
    Φιλάκια Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες
    και κυρίως στους νικητές
    Κάθε καλό και καλή συνέχεια!


    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στους νικητές και όλους τους συμμετέχοντες! Συγχαρητήρια και σε σένα Φλώρα μου για την καλή διεξαγωγή!
    Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανταίε, my congratulations για την πρωτιά!
    Πραγματικά δεν φανταζόμουν ότι το κείμενο αυτό ήταν δικό σου.
    Οι υποψίες μου είχαν πέσε στους συνήθεις υπόπτους (ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε) που έχουν δώσει δείγματα της σπιρτόζικης γραφής τους.
    Θα μου πεις…..γιατί,κυρά μου;
    Τι να σου πω Ανταίε…..μάλλον επειδή σε έχω ταυτίσει με ποιητικό λόγο.
    Η χαρά είναι μεγαλύτερη ακόμη επειδή τις τρεις ψήφους μου τις έριξα χωρίς πολύ σκέψη. Μου άρεσε το κείμενο πάρα πολύ και τις……μπουμπόυνισα!Ετσι απλά!

    Για την Κλαυδία τι να πω!
    Λατρεύω τον πολυσύλλαβο και παροξύτονο(στην συγκεκριμένη περίπτωση) στοίχο που τον συναντάμε κυρίως στα δημοτικά τραγούδια και στον οποίο η Κλαυδία είναι άπιαστη.
    Εύγε Κλαυδία και πάλι εύγε!

    Η airis με το πολύ ευαίσθητο κείμενο της έδωσε μια άλλη νότα στον διαγωνισμό καθότι με τις μικρές,κοφτές φράσεις που χρησιμοποίησε πέρασε μια ένταση και συναισθηματική φόρτιση στο γραπτό της.

    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητηρια στους 3 πρωτους αλλα και σε ολους οσους εγραψαν τις ιστοριες και τα ποιηματα τους , δεν προλαβα να ψηφισω ας οψεται η ημικρανια που με κρατησε μακρια, την αλλη φορα σιγουρα, Φλωρα προσεχε μην τυχον βαρεθεις και μας αφησεις ολους στα κρυα του λουτρου γιατι τωρα μας εγινες απαραιτητη συνηθεια, φιλια καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια σε νικητές και συμμετέχοντες και συγχαρητήρια και σε σένα Φλώρα μου για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κλαυδία11:38 μ.μ.

    Προσθέτω κι εγώ τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους συμμετέχοντες και την αγαπημένη οικοδέσποινα, δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω πόσο απολαυστική είναι για μένα η ανάγνωση των ιστοριών και ποιημάτων αυτού του παιχνιδιού.... συχνά πυκνά, όταν είμαι στα κέφια μου, μου "βγαίνουνε" κάποιες ιστορίες που κερδίζουνε το ενδιαφέρον και τη συμπάθεά σας όπως καλή ώρα ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ για το οποίο σας ευχαριστώ.....σίγουρα η μη συμμετοχή της ανυπέρβλητης ΜΚ συνέβαλλε τα μέγιστα
    σ΄αυτό το αποτέλεσμα....ο χαρισματικός Ανταίος τώρα με ξεγέλασε για τα καλά και όχι μόνον εμένα, είχα τη βεβαιότητα ότι το κείμενό του απολαυστικά ξεκαρδιστικό, ευφυές και σπιρτόζικο ανήκε στην xristin την petra,....την Αριστέα τώρα την ψυχανεμίστηκα....αλλά αυτό δεν αλλάζει την συγκίνηση και την απόλαυση που μου χάρισε το ποίημά της....Φιλιά σε όλους περιμένω τις νέες λέξεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν σε όλο αυτό.Διάβασα κάποια και ήταν υπέροχα!
    Όμορφο αυτό που κάνετε.
    καλώς σε βρίσκω κι εγώ Φλώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες!

    Εντάξει σαφώς και η συμμετοχή και η διαδικασία μετράνε, δεν ξέρω όμως αν μετά το αποτέλεσμα αυτό θα συνεχίσω στον επόμενο γύρο. Μου άρεσε πάντως που οι δύο πρώτες ιστορίες στη βαθμολογία μου βγήκαν και δύο πρώτες γενικά χαχα!

    Καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια στους νικητές, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλωρούλα μου!!!
    Απλά πέρασα να σου στείλω την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλάκια!!!
    I missed you,cutie girl!!!
    Να πω εννοείται κι'όλλας συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές!!!!
    Πόσο υπέροχη είσαι που στέλνεις δωράκια στους νικητές!!
    Το βραχιολάκι σου το φοράω και το χαίρομαι απίστευτα!!!!

    Καλό απόγευμα,ομορφιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Αυτή τη φορά ψήφισα σωστά, γιατί την προηγούμενη φορά δεν πρόσεξα και πήγα σε λάθος σελίδα! Φλώρα μου υπέροχη και άψογη δουλειά, όπως κάθε φορά άλλωστε!
    Να είσαι καλά, πάντα να εισπράττεις και να σκορπάς χαρά και χαμόγελα! Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ψιτ ψιτ εγω το αχαβαδο ξεχαστηκα αποτο πετιμεζι το πολυ έχασα το χρονο και ξεχασα να ψηφισω ακουσον , ακουσον καλε επιτρπεπετε να σας τα πω τωρα είπαμε αχαβαδο διχως ειρμό και ροτα με ξετρελλανατε ολες και όλοι σας ευχαριστω για όλα τουτα τα σερμπετια και πιο πολυ το Φλωρακι μας !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή